12.6.07

~2007.6.11 恨 ~

請告訴我
是他錯了
是他太衰了
不是一個男人的所為

我恨他

恨死
恨他不珍惜我,恨他傷害我
恨他只顧自己感受
恨他不知所謂
恨他自以為事
恨他自視過高
恨他傷盡我心
恨他十一年後才來傷害我
恨他沒有理會我的感受
恨他沒良心

恨他
恨令我緊緊於懷
恨令我十分痛苦及矛盾

我都恨我自己
恨自己還想著他
恨自己不能夠灑脫些
恨自己被第三者困擾
恨自己對自己失信心
恨自己仍發惡夢
恨自己要有人愛才開心
恨自己不爭氣
恨自己不能自拔
恨自己不知所謂
恨自己沒有尊嚴
恨自己反反覆覆
恨自己沒有原則
恨自己還沒死心
恨自己仍看他的網頁、文章
恨自己仍在想他在做什麼
恨自己盲了
恨自己想極都想不通
恨自己對朋友沒良心
恨自己對家人態度不好

2 則留言:

Lui 說...

琳琳:

憎恨,只會增加自己的痛苦;唯有放下,才會快樂!

Emily

說...

咁我同你講, 係佢唔啱, 佢錯到離罩, 佢衰到無倫, 佢影衰埋其他男人...但係, 咁樣只會令呢件事沒完沒了...其實, 愛情根本好難去定對錯, 就算可以, 過左去嘅都已經唔可以再追番...如果"失去"係會令人惋惜/難過的話, 可以做嘅, 就係更加珍惜而家擁有嘅嘢...